,Selskaber i Odense

Hos os er der også rig mulighed for at invitere selskaber på en god frokost- eller aftenoplevelse, hvor menuen består af vores populære og anmelderroste mad.

Vi åbner også gerne uden for vores normale åbningstider, dette kræver dog et minimumsforbrug på 20.000 dkk.

Mad & drikke

Vi anbefaler vores 4-retters menu & vinmenu til 850 dkk. Skal den have fuld gas bør du prøve vores “Til middag HOS” til 1100,- hvor champagne, snacks, 4 retter & vine, mineralvand, kaffe & petit fours er inkluderet.

Lokaler

I vores skønne restaurant har vi to muligheder for afholdelse af arrangement:

  • Vores helt store selskabslokale med plads til hele 50 gæster.
  • Vores tilstødende vinstue, hvor vi har plads til 25 gæster.

Sammen med dig får vi planlagt præcis den fest eller begivenhed, som I ønsker, og derfra tager vi over, og sørger for et skønt arrangement til jeres selskab.

Natmad & bevilling

Ønsker I natmad til jeres fest hos os, laver vi  3 små stykker smørrebrød til 100 dkk. Klokken 02.00 siger vi kærligt godnat, og festen slutter.

 

Lad os tale om dit arrangement

Selskabskontakt

Musik & Dans

Vi afspiller vores musik via spotify gennem højtalerne.

Vi anbefaler gerne levende musik.

Reservation

Ønsker I at fejre jeres dag hos os, send da en forespørgsel til info@restauranthos.dk,

ring på +45 93 10 00 92, eller stik næsen forbi. Vi glæder os til at sørge godt for jer!

Betaling

Foregår altid på dagen.

Arrangementstyper

Vi er som udgangspunkt åben for afholdelse af de fleste former for arrangementer, det kunne bl.a. være barnedåb, konfirmation, bryllup, julefrokost, påskefrokost eller jubilæumsfest. 

Afbestillingsregler

Vi følger Horestas afbestillingsregler:

– Afbestilling af selskabsarrangementer på over 12 personer skal ske skriftligt inden 4 uger før afholdelse, for selskabsarrangementer på under 12 personer dog kun 2 uger.

– Ved større arrangementer kan virksomheden forlange længere afbestillingsfrist under forudsætning af, at der er truffet særskilt aftale herom.

– Ved afbestilling af hele arrangementet eller ved reduktion på mere end 10% i antal bestilte kuverter efter ovennævnte tidspunkt, men dog inden 6 døgn før arrangementets afholdelse, kan virksomheden kræve en godtgørelse, der svarer til 50% af prisen for de bestilte kuverter, ved reduktion i antal dog for det afbestilte antal udover 10%.

– Desuden kan virksomheden kræve at blive holdt skadesløs for udgifter til særligt aftalte ydelser, der ikke kan afbestilles (f.eks. musik, optræden m.v.)

– Ved afbestilling og enhver reduktion i antal bestilte kuverter senere end 6 døgn før arrangementets afholdelse kan virksomheden kræve en godtgørelse der svarer til 75% af samtlige ydelser. Ved no show betales fuld pris for hele arrangementet.